Zwroty i reklamacje

Uprawnienie do odstąpienia od umowy

 

  1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres: Profol.pl z siedzibą przy ul. Wydawniczej 1/3, 92-333 Łódź, NIP 725-101-96-73, REGON: 471178500 podany w niniejszym Regulaminie.
  2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.
  3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku przekroczenia czasu o którym mowa w pkt 2.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres: Profol.pl, ul. Wydawnicza 1/3, 92-333 Łódź, NIP 725-101-96-73, REGON: 471178500 
  1. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
  2. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
  3. Możliwość zwrotu tylko na podstawie dowodu zakupu. Proszę do paczki dołączyć paragon.
  4. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

 

Reklamacje dotyczące Towarów

 

  1. Profol.pl z siedzibą przy ul. Wydawniczej 1/3, 92-333 Łódź, NIP 725-101-96-73, REGON: 471178500  jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: handel@profol.pl. Profol.pl z siedzibą przy ul. Wydawniczej 1/3, 92-333 Łódź, NIP 725-101-96-73, REGON: 471178500 zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

Proces reklamacji

 

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania przez nas reklamacji, o czym zostaną Państwo powiadomieni za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailowy podany przez Państwa albo przesyłką pocztową na adres wskazany przez Państwa.

  1. Reklamowany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
  2. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

Poprosimy o załączenie swoich danych oraz o podanie przyczyny reklamacji towaru.

Prawo do złożenia reklamacji przysługuje Państwu przez 2 (dwa) lata od dnia wydania towaru.

 

 

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

 

  1. Profol.pl z siedzibą przy ul. Wydawniczej 1/3, 92-333 Łódź, NIP 725-101-96-73, REGON: 471178500 podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Profol.pl z siedzibą przy ul. Wydawniczej 1/3, 92-333 Łódź, NIP 725-101-96-73, REGON: 471178500 o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Profol.pl z siedzibą przy ul. Wydawniczej 1/3, 92-333 Łódź, NIP 725-101-96-73, REGON: 471178500, lub mailowo na adres: handel@profol.pl.
  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  5. Profol.pl z siedzibą przy ul. Wydawniczej 1/3, 92-333 Łódź, NIP 725-101-96-73, REGON: 471178500 zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl